2021-2022
Як дІти торбинку шукали
- На пошуки чарівної торбинки з Веселощами, яку вкрали улюблені герої дітвори- Баба Яга і Чорт- сьогодні вирушили старші дошкільники під час Меланківських вечорниці. Господа діда Панаса та баби Одарки перетворилась на чудернацьке дійство з Дідом Морозом та Снігуронька, Козою та Циганом,іграми, флешмобами і, звичайно, щедрівками з бубонцями. Спільними зусиллями дітворі вдалося повернути торбинку з Веселощами господарям та посмакувати пиріжками
хустина, хустночко, мережна, шита...
7 грудня діти інклюзивної групи "А" і "В", ІІ молодшої групи відзначали День українськорї хустки. Саме українська хустка об'єднує жіноче покоління і передається, як родинна цінність від матері до доньки. Із задоволенням діти приміряли українську хустку та милувалися собою. Бережемо традиції нашого роду!
про тварин домашніх дбаємо
3.12.21 Домашні тварини приносять багато позитивних емоцій. З ними цікаво гратися, гуляти та й просто спостерігати за ними. Крім того, за допомогою тварин діти навчаються доброті та відповідальності. Протягом тижня діти, що потребують соціального захисту, багато дізнавалися про свійських тварин: де живуть, чим живляться, яку користь приносять людям. Вчилися описувати їх за допомогою опорних схем, малювати котика - пустунчика. З цікавістю "подорожували" до тваринної ферми, знайомились за допомогою дослідницької діяльності з властивостями молока і користю молочних продуктів. Найбільше захоплення викликала казка "Солом'яний бичок" з використанням настільного театру.
все про одяг
22.11 Впродовж тижня групу дітей, що потребують соціального захисту, ознайомлювали з "Одягом і взуттям". Діти досліджували види одягу, закріпили знання про предмети сезонного одягу, вчилися визначати і називати його частини. Найбільше сподобалось дітям спостерігати за роботою швачки. А також з великою цікавістю вони розглядали предмети, які необхідні для роботи цієї професії. Кожен спробував випробувати себе у ролі дизайнера одягу, розмальовуючи сукню.
Збираємо в полі урожай
Малята 2 молодшої групи весь тиждень працювали над темою "Що ми з поля привезли?" На заняттях діти вчили назви овочів, описували овочі та вчились відгадувати загадки та промовляти чистомовки. А також розрізняли їх за формою та за смаком.Під час художньої літератури діти уважно слухали українську народну казку "Ріпка" з використанням настільного театру та самі пробували вирвати ріпку. А ось на художній діяльності маленькі пізнайки навчались консервувати овочі на зиму, що у дітей викликало неабияке задоволення.
На кінець тижня малята закріпили усі знання, які вони здобули та перетворились на кухарів, які зварили смачний український борщ.
Осінні дарунки для малят
Осінь - чарівниця у гості прийшла
І дарунки щедрі діткам принесла:
Яблука і груші, стиглий виноград
Осені дарунки для усіх малят.
З 27.09 тематичний тиждень пройшов у групі дітей соціального захисту.
Щедра пора
28.09. Осінь - пора збирання врожаю. А він, звісно, буде рясний і багатий, якщо доглядали за ним дбайливі та уважні господарі. У малюків інклюзивної групи "В" на майданчику буяють чорнобривці. Вправні дитячі рученята обережно збирають насіння, щоб наступного року квітковий дивограй був ще пишнішим. Усім вихованцям добре відомо: хто дбає, той і має.
як діти короновірус проганяли
Кожного місяця в нашому дошкільному закладі організовуються Дені Здоров’я. Ось і вересневий День здоров’я не був виключенням. Сьогодні малята вчилися проганяти коронавірус із свого садочка.Основна мета заходу розширити знання дітей про здоровий спосіб життя, про погані вчинки коронавірусу та заходи безпеки, пов’язані з ним.Тому на допомогу на заході діти зустрілись і самим «коронавірусом», але прогнали його за допомогою антисептика, рухливим спортивним танцем «Булька» , як мильний засіб від віруса.Радісною та цікавою було пограти в ігри з коронавірусом. Малюки показали силу у грі «Перетягни одіяло», швидкість у грі «Втечи від щупальців віруса». А дихальними вправами зовсім прогнали вірус із свого садочка.Організатором цього Дня здоров’я «Як ми вірус прогнали» - фізінструктор Глущук І.Г., роль коронавіруса грала вихователька Найдюк Т.С., звукорежесер свята – музичний керівник Криченюк Л.С.
2020-2021
Хто бажає морозива?
Всі дітлахи і дорослі з нетерпінням чекають теплих, сонячних, літніх днів, коли можна буде позасмагати на сонечку, покупатися в теплій водичці мальовничого озера і насолодитися смачнющим морозивом. Діти спеціальної групи "Б" вже "смакують" своїм казковим морозивом, яке з задоволенням виготовили власноруч.
час підбивати підсумки
Розпочато тиждень підсумкових занять за навчальний рік.Діти разом з вихователем Дудкою З.Г.впевнено подорожували математичними стежинками: визначали дні тижня, пригадали місяці, лічили дівчаток і хлопчиків, вирішували проблему, кого більше, менше і як зробити їх порівну, шукали сусідів чисел, складали і розв'язували задачі, визначали вміння орієнтуватися в просторі. Важливим прийомом у роботі вихователя є диференціація завдань для дітей різновікової групи та індивідуальний підхід до кожного малюка. Асистент вихователя Мельник О.П. грамотно супроводжує особливих діток, допомагаючи їм впевнено почувати себе серед однолітків.
Сьогодні малюків ІІ молодшої групи разом з вихователем Мазеїн А.І. чекав справжній математичний шквал завдань з комахами. В цікавій ігровій формі діти закріпили назви комах: мухи, комарі, метелики, бджоли., визначили скільки комах з крилами,скільки з них корисні, скільки - шкідливі.Охоче діти погралися з жучком- сонечком, визначаючи напрям куди він летить. Малюки навчали бджілку Майю впізнавати геометричні фігури, їх величина та кольори.
Квітковий дивограй
Сьогодні діти спеціальної групи"Б" мали можливість помилуватися мальовничо розквітлою клумбою. Малята вдихали пахощі чарівних тюльпанів, насолоджувалися звуками джмеликів, пурханням метеликів...Весело малятам від навколишнього різнобарв'я,у них аж щічки порожевіли від насолоди!
Про безпеку треба знати
На виконання наказу управління освіти облдержадміністрації та управління освіти Ковельської міської ради "Про проведення місячника безпеки життєдіяльності у закладах освіти області" у ЗДО пройшов тематичний тиждень "Про безпеку треба знати, про безпеку треба дбати" з 19.04 по 23.04. Так до діток спец.гр."Б"на заняття "Небезпечні речі для малечі" завітали герої казки "Пшеничний колосок". Мишенята Круть і Верть вирішили приготувати чай і нарізати батон до приходу Півника з роботи.І трапилася біда Круть порізав хвостик,а Верть впік ручку. Діти допомагали мишенятам зрозуміти, яких помилок вони припустилися, як слід було поводитися.Після цього була проведена д/гра "Так - ні" з предметними картинками,на яких зображені різні життєві ситуації. Закінчилося заняття загадками про явища в природі,які несуть небезпеку.
Діти молодшої групи знають,що на дорозі потрібно бути уважним.Закріпили знання дітей про дорожній рух ( транспорт їде по дорозі,пішоходи ходять по тротуару,переходити вулицю можна по пішохідному переході на зелене світло світлофора обов'язково тримаючи руку дорослого). Діткам дуже подобається гратися маленькими іграшками,від цього вони отримують задоволення.
У ході розігрування ситуації діти інклюзивної групи Б активно випробовували себе у ролі пожежників. Під час розігрування ситуації, діти впевнено називали номер пожежної. Пригадали з дітьми, як правильно викликати пожежну.
Також пограли у пожежників і діти середньої групи. У сюжетній грі "Пожежники спішать на порятунок".
Прищеплювати навички здорового життя,навчати правильно поводити себе в екстремальних ситуаціях-сьогодні це актуальне завдання і для вихователів і для батьків. Тож, у такій тісній співпраці провелась робота в тиждень "безпеки життєдіяльності" у старшій групі.
У ранковий час, використовуючи дидактичну гру "Уроки безпеки"діти повторили правила дорожнього руху, а ще, закріпили номера телефонів екстрених служб. Але, насамперед старші дошкільники, за допомогою вихователів, вчаться прогнозувати негативні наслідки неправильного поводження у різних ситуаціях, для того щоб, у подальшому уникнути них.
за
Під час організованої діяльності діти молодшої групи "А" отримали знання про правила дорожнього руху для вироблення безпечної поведінки дітей на вулиці. Також дошкільники мали змогу ознайомитись із призначенням вогнегасника.
Тиждень з вивчення правил безпеки життєдіяльності у другій молодшій групі "Б" був пізнавальним та цікавим. Зокрема діти мали нагоду взяти на себе роль водіїв та пішоходів, перетинаючи власноруч намальовану зебру.
Також цікаві вірші та ілюстрації, розповіді вихователів та казкові герої закріпили уявлення малюків про небезпеку ігор з сірниками. Створення власних малюнків-застережень допоможе дітям зберегти в пам'яті життєво важливі правила поведінки у побуті.
А ми квіти садимо...
Різноманітна праця в природі доставляє дітям багато радості і сприяє їх всебічному розвитку. Вона розширює кругозір малюків, розвиває допитливість і спостережливість, викликає інтерес до об'єктів природи, до праці людини, повагу до людей праці.
Ось і сьогодні під час колективної праці в природі, діти спеціальної групи Б разом з вихователем Журбою Т.М., на своїх міні-квітниках висадили розсаду декоративної ромашки і висіяли насіння чорнобривців.
Скільки нас співає?
Діти дошкільного віку вчаться, насамперед, за допомогою ігор - це педагогічна аксіома. Зокрема, дидактична гра "Скільки нас співає?" дала змогу вихованцям старшої групи здобути знання з елементарної музичної грамоти - вміння визначати кількість звуків, які грає на інструменті музичний керівник.
"Добрий птах - лелека"
Подих теплої весноньки помічали діти старшої групи: у повітрі, звуках, таненні снігу, надмірних струмочках.
В народі кажуть, що справжнє весняне тепло приносять на своїх крилах перелітні птахи. Тому діти під час художньої праці виготовляли птаха лелеку з паперу, який відрізняється вродою, розумом, прихильністю до людей.
А ще, лелека є символом щастя, добробуту, благополуччя, миру та спокою. Тож, малюки не тільки гарно повправлялись з папером та ножицями, а й прослухали легенду про цих чудесних птахів.
"Твоя безпека"
День здоров'я "Твоя безпека" проходив сьогодні, 26.03.21 у закладі освіти №6. В рамках цього дня з дітьми старшого дошкільного віку була проведена розвага на тему безпечної поведінки в побуті і на дорозі. Інструктор з фізичного виховання Глущук І.Г. не лише разом з дітьми пригадала, як діяти під час пожежі,як не допустити біди при грі зі сірниками, на які номери дзвонити в разі потреби: 101, 102, 103, 104.Під веселу музику малюки провели розминку, естафети "Загаси вогонь","Рятувальники". Із задоволенням брали участь у вікторині "Твоя безпека", іграх "Будь уважним на світлофорі", "Склади машину" тощо. Діти отримали величезне задоволення та позитивні емоції від розваги .
Лесиними стежками
Цьогоріч ми відзначаємо 150 річчя з дня народження видатної поетеси Лесі Українки. Тож у групі дітей, що потребують соціального захисту було проведено низку занять, на яких вихованці познайомились з дитячими роками Лесі Українки, а також творами, які вона написала для дітей. Своїми маленькими рученятами малята намалювали український віночок для Лесі, зааплікували човник до твору "Плине човен", а також вивчили вірш "Світлячки". Та найбільше дітям сподобалась казка " Біда навчить".
БУДЬМО ввічливими
Як приємно спілкуватись з ввічливими людьми! Щоб наші діти були чемними та вихованими, вчимось вживати ввічливі слова змалечку: від простого "добрий день", "дякую" до "вибачте", "будь ласка" і т.д.
Під час організованої діяльності "Будьмо чемними" діти інкл.гр."Б" вчились використовувати "чарівні" слова в різних мовних ситуаціях, в спілкуванні з друзями. А на закінчення створили незвичайне дерево "чемності".
Смійтесь на здоров'я
Розвага "Смійтеся на здоров'я" пройшла у піднесеному, веселому настрої. Прихід клоуна Льолика, цікаві ігри та забави, жартівливі вірші, скоромовки- все це потішилр дітей, викликало щасливий сміх. А ще бажаня розважатись ще і ще...
ДЕНЬ соборності у садку
Душу й тіло ми положим
За нашу свободу
І покажем, що ми браття
Козацького роду...
Під таким девізом пройшов у ЗДО №6 День соборності України. Вихователі старших груп говорили про історію України, її минуле і сучасне, про столицю України - Київ, про Схід і Захід, їх єднання.... Вихователі спец"А "групи пояснили дошкільнятам значення слова"соборність",яке означає єдність, згуртованості, неподільність. Здійснили з ними невеликий екскурс у минуле, аби в цікавій формі ознайомити дітей з подіями далеких часів, виховати почуття патріотизму і гордості за свою державу. Інструктор з фізкультури провела флешмоб "З Україною в серці".
Галерея "День Соборності України в садку"
Зимові забави
Цьогорічна зима порадувала дітлахів снігом. Після морозних днів надійшов час для сніговиків, фортець і снігових тістечок. Прогулянка у 2 молодшій групі "Б" вдалася на славу! Діти повправлялись у трудовій діяльності, очищаючи споруди від снігу. Чарівна кондитерська з білосніжними тістечками і тортами порадувала малят різноманітністю і новими можливостями. Справжнім досягненням пластичної справи дітей стали два веселі сніговики. Діти вправно котили кулі, шукали матеріали для очей і ротиків, обережно підправляли усі нерівності лопатками. Маленькі професіонали з ліплення, повертаючись до групової кімнати, попрощались з братиками- сніговиками. Сподіваємось, цієї зими у дітей ще буде нагода повторити таку цікаву прогулянку.
Кольорова зима.
Нарешті зима порадувала нас сніжком та морозом. Діти середньої групи А з вихователем Дудік О.В. не забувають на прогулянці про птахів. Виготовивши екогодівнички у вигляді ялинкових прикрас розвісили на ялинку біля садочка. Нехай радіють птахи.
Зима це час і для зимових розваг. А ви пробували малювати по сніжку фарбами? Данік М. та Андрій М. малюють по снігу за власним задумом. Добавимо трішки кольорів для зими..
Гра в оркестрі
Немовля, яке ще не вміє розмовляти - вже міцно стискає в руці брязкальце і виграє на ньому в такт своєму настрою. Тож не дивно, що діти так люблять грати на музичних інструментах. А коли вони роблять це дружно і злагоджено,то виникає чарівна казка звуків, в якій можна почути усе, що нафантазували діти.
Екскурсія до поштового відділення.
Діти старшої групи відвідали відділення поштового зв'язку. Працівники поштового відділення привітно зустріли дітей і провели цікаву пізнавальну екскурсію. Вихованці дитячого садка познайомилися з роботою відділення зв'язку, з функцією пошти, професіями людей, які там працюють: оператори зв'язку та листоноші. Діти дізналися, що по пошті можна відправляти не тільки листи, а й листівки, бандеролі, посилки, підписатися на цікаві дитячі газети і журнали, оплатити комунальні платежі.
Після закінчення екскурсії співробітники пошти подарували дітям газети та листівки.
Раді діти всі сніжку
04.12. Цікаво і плідно пройшов тиждень над вивченням теми "Здрастуй, зимонько- зима" в групі дітей, що потребують соціальноґго захисту. Малюки працювали під девізом: "Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а досліджувати. Не просто спостерігати, а відтворювати красу. Не просто відповідати, а міркувати. Разом дружно і плідно працювати!"
Снігу, білий сніжку!
Посипай доріжку!
Насип цілу гору
Біля цього двору.
Тут дітки маленькі,
Гуляти раденькі,
У них голосочки,
Як срібні дзвіночки.
ПРИЙШЛА зима та пришла не сама
Тиждень у старшій групі промайнув у веселій та радісній атмосфері.Адже, нарешті настала така довгоочікувана пора року -зима. Тож, малюки із захватом та позитивними емоціями під керівництвом вихователів виготовили "сніговиків", та "ялиночки". Для роботи використали лише покидьковий паперовий матеріал. Цим педагоги ще раз наголосили дітям про важливість вторинного використання паперових відходів.
про що нам розповість яблучко
Формувати в дошкільників інерес до оточуючого до довкілля допомагає дослідницько-пошукова діяльність.
Організована з дітьми інклюзивної групи Б діяльність спонукала дітей включити всі аналазітори для обстеження яблука (його колір, смак, величина, форма, запах). Діти дізнались про культуру споживання цього фрукту, про виготовлення соку в домашніх та виробничих умовах, розкрили таємницю , яка заховалась у яблучку, його насінинках.
Цілісне сприймання кожного обєкта - це той аспект, якому ми приділяємо значну увагу в роботі зі своїми чомучками.
ВСІМ малятам треба знати, як здоровими зростати
" Всім малятам треба знати, як здоровими зростати" - за такою темою 26.11.20р. був проведений День здоров'я у садку фізінструктором Глущук І.Г. В рамках дня під час організованої діяльності малята молодших груп розважалися з веселою Мишкою, підлізали під дугами, ходили по мотузці, виконували комплекс загальнорозвиваючих вправ. Рухлива гра "Горобці і автомобілі" дала можливістьдітям повправлятися у бігові та діяти за звуковим сигналом. Протягом заняття діти розвивали увагу, спритність, кмітливість.
"Спогади про осінь"
Тиждень у 2 молодшій групі "Б" закінчився цікавими іграми з парасолькою. Малята дарували красуні-осені гарні слова, танцювали по уявних калюжах... Веселий вірш В.Паронової "Дощик" приніс масу позитивних емоцій, а символічні картинки допомогли запам'ятати окремі фрагменти поезії. На закінчення діти весело "поремонтували" свої чобітки з народною забавлянкою "Кую, кую чобіток". Дійсно, осінь - весела, яскрава пора, варто тільки сприймати світ навколо з дитячою допитливістю та інтересом!
нЕзвичайні гості
Кожного ранку, розпочинаючи свій робочий день, вихователі чують від малят: "Що ми сьогодні будемо роботи нового і цікавого?". Тож, включаємо фантазію, і, маємо ось такий результат. З покидькового матеріалу (втулки від паперових рушників) та кольорового паперу малята створили цілу колекцію "незвичайних істот". Залишилось тільки вигадати для них імена. А як би Ви назвали ці кумедні створіння?
Пильне око та вправний язичок
Розвиток артикуляційної моторики у дошкільників – це один з найважливіших, а деколи й найтриваліших, етапів у процесі формування правильної вимови звуків. Слід зазначити, що вивчення деяких артикуляційних позицій вимагає тривалої і систематичної роботи. Одні з них дитина може засвоїти за декілька занять, вивчення інших триває від одного до декількох місяців. Але це зовсім не нудно, якщо виконання складної роботи перетворити на веселу гру.
"Віртуальна" екскурсія на меблеву фабрику
Одним з найулюбленіших способів проведення часу для дітей старшої групи звісно є подорожі. Куди тільки ми не відправляємось: і до бабусі у село, і до лісу за грибами, а ще, у теплі краї з перелітніми птахами, у космос та багато-багато іншого. А для того, щоб ці подорожі були цікаві, пізнавальні та незабутні, вихователі використовують інтерактивні комп'ютерні технології. Ось, і сьогодні за допомогою ІКТ малята розом з вихователем Міндер О.В. здійснили екскурсію на меблеву фабрику, завдяки якій закріпили отримані раніше знання про меблі, їх виробництво. А ще, по закінченню екскурсії, майже всі хлопчики вирішили, що в майбутньому обов'язково стануть майстрами з виробництва меблів.
Свято музики та мистецтва
Серед усіх розділів естетичного виховання особливе місце належить музиці та художньому мистецтву. "Щоб полюбити музику, треба перш за все слухати її ..."- підкреслював композитор Д.Шостакович. Тому в дитсадку з самого ранку у спеціальній групі В звучала гарна класична, народна, сучасна дитяча музика. Музика є невід'ємною частиною при розгляданні художніх картин. Вона як найкраще допомагає розкрити зміст зображувального на полотні художником. Тому протягом дня у групі діти розглядають репродукції картин розміщенних у галереї. Спільна діяльністькерівника гуртка Гиричук Н.П. та музичного керівника Дубік Т.П. дала можливість малюкам запам'ятати цей день тим, що разом з дорослими у вільній, невимушеній атмосфері насолоджувалися слуханням улюблених музичних творів, танцювали, дістали задоволення від малювання. Чим би не займалися діти сьогодні,головне,щоб вони почувалися природно і були веселі.
Галерея "Свято музики і мистецтва"
В здоровому тілі - здоровий дух.
Увесь світ зіткнувся із загрозою пандемії і наше завдання - навчити дошкільників правильно реагувати, діяти і контролювати себе у загрозливих і критичних ситуаціях. Спочатку запропонували батькам ознайомитися з адекватними методами реагування на стресові ситуації, спричи ені COVID-19. Психолог Козачук О.Р. радила розібратися з власною т ривогою для забезпечення позитивного емоційного стану їх дітей. З дошкільниками проведено профілактичні заняття на зниження тривожності перед працівниками медичної сфери "Білі халатики", в ході якого діти мали можливість побути у ролі лікаря.
Продовженням системної роботи стала спортивна розвага "В здоровому тілі - здоровий дух!" (фізінструктор Глущук І.Г.) Під веселу музику дошкільнятя шикують на спортивному майданчику, виконують цікаві загальорозвиваючі вправи. А коли появляється Короновірус, діти ховаються. ЇХ спішить захистити лікар Айболить: проганяє Короновірус, міряє температуру, пропонує і розв'язує спільно ситуації, як діяти в умовах, коли хтось чихає, кашляє. Активно з лікарем Айболить проводять руханку, грають в естафети, виконують вправи з хусточками. Розвага переконливо довела дітям, що слід дотримуватися заходів безпеки не лише задля власної безпеки, а й для того, щоб люди, які нас оточують, теж були здорові.
Галерея "В здоровому тілі - здоровий дух"
КОЛЬОРОВІ ПАЛИЧКИ
Діти ІІ молодшої групм Б разом з вихователем Пініч Т.Ю. продовжують знайомство з кольоровими паличками (палички Кюїзенера). Цього року з-під маленьких рученят виростають об'ємні споруди (арки, ворітця). Одним з досягнень є успішна робота з шаблонами та створення малюнків шляхом накладання. Педагоги радіють успіхам та зростаючому пізнавальному інтересові своїх вихованців. Вихователі висловлюють подяку батькам за придбані набори дидактичного матеріалу. Вдало створене розвивальне середовище - запорука плідної роботи з дошкільниками.
2019-2020 н.р.
Справи в нас" дорослі"
Ах,цей чарівний і неповторний світ помпонів!Нещодавно діти спеціальної групи"Б" допомагали котику Мурчику дістати ці кольорові клубочки із чарівної коробочки обмотаної нитками.А потім вправлялися за допомогою них в орієнтуванні на площині.Діти вправно розкладали помпони у відповідні квадрати,діючи за вказівкою вихователя.Після цього малята ще й спробували намалювати такі клубочки для Мурчикових друзів.Котик Мурчик і його друзі лишилися задоволені,а маленькі художники отримали масу позитивних емоцій
.
Бульбашкографія. У рідину занурюють трубочку для коктейлю й повільно дують,щоб утворилися бульбашки.На них опускають аркуш паперу.І ось,диво!На папері з'явився відбиток.Такою нетрадиційною технікою діти спеціальної групи "Б" розмальовували тарілочку,а потім прикрашали її за допомогою вушної палички і фарб.Таке малювання приваблює малюків швидким і легким виконанням роботи,а також якісними результатами.
Подорож до сонця
Подорож до Сонячної системи. Мчать круг Сонця всі планети,
Наче швидкісні ракети.
Стрімголов несуться світом
По своїх стежках - орбітах.
Хто летить до Сонця ближче,
Оббігає коло швидше.
А хто далі-навпаки,
Дуже довгі там шляхи!
Повний оберт - це наш рік,
Від Землі береться лік.
Рух планет довкіл осі
Звуть добою здавна всі.
Діти в доступній формі ознайомилися з рухом планет, їх вплив на зміну дня і ночі, зміну пори року на планеті Земля.
Кольорові доріжки
Малята нашої групи продовжують вивчати кольори. Новий посібник "Кольорові доріжки" став у пригоді. Радіємо разом вправності маленьких рученят, які добирають потрібний колір; вправляємось називати кольори, вимовляючи звуки якомога чіткіше. Вчимося, граючись!
Ми до зайчика прийшли
Гра - найулюбленіший для дітей вид діяльності на музичному занятті. Вона спонукає їх до творчого самовираження, сприяє розвитку виконавських навичок, емоційно збагачує. А якщо доповнити звичайну музичну гру костюмами, то вона перетвориться на театралізовану гру-сценку.
А хворіти ми не будемо, бо фрукти їсти любимо!
Малята 2 молодшої групи "А" залюбки смакують вітаміни, адже це не тільки смачно а й дуже корисно для укріплення імунітету.
Подякуємо кухарям
Як заохотити дітей їсти у садочку?Вихованці ІІ молодшої групи "Б" побували на екскурсії у харчоблоці. Послухати цікаву розповідь кухарів про процес приготування їжі. Побували у коморі. Найбільше здивували дітей розміри посуду: каструль, сковорідки та ополоників. Дітки подякували кухарям за цікаву екскурсію, а також за щоденну смачну їжу.
Цікаво про транспорт
Протягом тижня діти, що потребують соціального захисту, вивчали цікаву тему " Транспорт". З Жихор І М. вони розв'язували проблемні ситуації, повторювали дорожні знаки. А потім "юні пішоходи" втілювали свої знання на практиці під час пішохідної прогулянки. Чухаль С.О. залучила дітей до дидактичних ігор "Водний, повітряний і наземний транспорт", "Автомобілі спеціального призначення". А з Лазоркіно. А.Л. малята аплікували вантажівку, яку "наповнили" новорічними подарунками. Ось так цікаво промайнув цей тиждень!
Годівнички для синички
Малята I молодшої групи " Б" разом з батьками та вихователями цього тижня підтримали та продовжили добру традицію нашого садочка - підгодовування птахів у зимовий період. Чудові годівнички, які виготовили батьки разом з вихованцями, стали ще однією окрасою майданчика. А напередодні діти разом з вихователем старанно насипали зернятка до годівниць, щоб порадувати пернатих друзів. Прищеплюймо любов та дбайливе ставлення до живої природи змалку!
Готуємось до свят
Напередодні нового року діти середньої групи під час художньої діяльності виготовили Мишку - господиню наступного року. Усі старано, самостійно збирали виріб з готових запропонованих форм. Діти отримали безліч позитивних емоцій від виконаної роботи. Милі Мишки, зробленні власними руками, стануть ідеальним подарунком для рідних під час новорічних свят.
В гості до цифри 4
Формуючи у дітей логіко-математичні поняття, допомагаємо їм пізнати цікавий світ чисел, цифр, геометричних фігур. Знайомлячись із утворенням числа "4", діти інклюзивної групи викладали задану кількість предметів, визначали більше чи менше елементів множини і міркували, яким чином утворити нове число, більше на 1. Цікаво було їм обстежувати цифру "4", викладати, замальовувати її, вибирати серед інших. Справились всі добре із завданням утворити цифровий ряд та співвідносити цифру із відповідною кількістю предметів, з'єднавши їх лінією.
Захоплюючий світ арт-терапії
Впевненим кроком в освітній процес з дітьми з особливими освітніми потребами входять різноманітні інноваційні технології. Вони дають можливість вчителям-дефектологам підняти корекційну роботу з дітьми з порушеннями мовлення, зору, слуху та опорно-рухового апарату на вищий рівень.
Спеціалісти міста охоче діляться своїми методичними і практичними знахідками з колегами.
05.12.2019 вчителі-дефектологи ЦРД№6 мали змогу зануритись в захоплюючий світ арт-терапії. Вчитель-логопед Потапчук Наталія запросила нас на майстер-клас, де панували різнобарвні папір, олівці, фломастери, фарби, пластилін. Під вдалим керівництвом Наталії Сергіївни, ми збагатили свій досвід використання арт-терапевтичних технік у роботі з дітьми дошкільного віку.
Знову про здоров'я
28.11.2019р. День здоров'я у дитячому садку - це день, наповнений цікавими іграми, забавами, подіями. малюки середнього дошкільного віку випробовували себе на силу, спритність, дружбу, взаємодопомогу під час змагання команд "Дужі" і "Жваві". Слова - вітання у жартівливій формі підтвердили бажання позмагатися. Злагоджено і гарно команди провели розминку. Потім виборювали перемогу в іграх -естафетах "По місточку та з місточка", "Веселі перегони на кониках". Гра "Зозуля" , організована інструктором з фізичного виховання, додала їм бадьорості. Активним учасником змагання був лікар Айболить (у ролі якого виступила асистент вихователя Піскора А.С.), який не тільки підтримував учасників , а й почастував їх смачними яблучками. Вдало був підібраний музичний супровід для розваги-гри.
Галерея "Ми лікаря не викликали"
СПОГАДИ ПРО ОСІНЬ
21.11.19 р. група дітей, що потребують соціального захисту разом з вихователем Чухаль С.О. вчилися складати простий сюжет прощання з осінню. Закріпили вміння вирізати дерева (стовбур, гілки), шляхом обривання створювали та наклеювали листочки, за бажанням селили в лісі звірятко. Діти отримали задоволення від створеної композиції.
подих дракона
Уже нікого не здивуєш новітніми кейс- і кроссенс- технологіями. Сьогодні розкажемо про давно відоме, але надзвичайно важливе для розвитку мовлення дошкільників.
Вправи на дихання. Переоцінити їх вагомість неможливо. Аби заохотити до багаторазового виконання цих вправ пропонуємо роботу у творчій майстерні. Тут малюки мають можливість отримати задоволення від власноруч виготовленого посібника. Зрозуміло, що працювати з ним буде набагато цікавіше, ніж із запропонованою педагогом іграшкою.
Не варто скидати з терезів і тренування рухів пальців і кисті рук під час виготовлення, бо це беззаперечний чинник, що стимулює мовленнєвий розвиток дитини, сприяє розвитку рухливості артикуляційного апарату, стимулює роботу кори головного мозку.
Мандрівка з Чомусиком
Діти інклюзивної групи разом з Чомусиком вчилися порівнювати предмети за товщиною, визначати їх відповідно до вказівок вихователя: знайди товстий предмет, полічи скільки тонких стовпчиків. Разом з Чомусиком розвивали моторику рук, виконуючи пальчикову гімнастику.
Малята в садочку продовжують знайомитися з народними іграшками, як частиною культурної спадщини свого народу. Діти із задоволенням розглядають свищики, іграшки-каталки, ляльки-мотанки, дерев'яні візочки тощо. Особливо цікаво малюкам гратися зі свищиками, обігрувати народні іграшки.
Наші вправні рученята
В І молодшій групі А вихователі велику увагу приділяють розвитку дрібної моторики. Тренування рухів пальців рук дітей покращує розвиток психічних і мовних навичок. Під час організованої діяльності з сенсорного розвитку збирали різнокольорове пір'я, шукали курочку та півника, нагодували курей, розібрали горох і квасолю. Ми маленькі, але справжні помічники... Ось так ми граємось.
Прогулянка до річки
Осіння пора багатьох з нас перетворює на мрійників, спонукаючи шукати і бачити красу у найменьших дрібницях Ось і вирішили діти інклюзивної та групи, що потребують соціального захисту, разом з вихователями Лазоркіною А.Л та Дудкою З.Г., прогулятися в чудовий осінній день до річки. Як гарно посидіти та поспостерігати біля води, послухати гомін залишившихся пташок, просто подихати свіжим повітрям , а потім весело провести час...
їжачок-хитрячок
В спеціальній групі Б під час художньої діяльності були зроблені ось такі гарні їжачки. Дітки хоч і маленькі та вже вправні. Із заготовлених вихователем форм вийшли такі чудові поробки.
Подорож осінньою країною Здоров'я
Кожного четвертого четверга місяця у садку проводимо День здоров'я. В черговий раз , 24 жовтня, день був наповнений цікавими подіями, іграми, забавами. Старші дошкільників, зокрема, були учасниками гри-квесту, під час якого збагачували знання про користь осінніх дарунків городу і саду для здоров'я і фізичного розвитку, вчились створювати гарний настрій у грі "Дерево настрою", дарувати його іншим. На різних етапах квесту дітей зустрічали герої: Осінь, Господиня Наталя, Котигорошко (у ролі виступали вихователі груп). Разом з господинею Наталею малюки вправлялись в грі зі свищиками, створенні колективної роботи "Калина моя, калина...". а з Котогорошком грали ігри "Хто швидше", "Гарбуз". За свою кмітливість і спритність всі учасники отримали відзнаки та диплом про участь у квесті.
На прогулянці
Ну а наші малюки люблять гратись залюбки! Малята ІІ молодшої групи "А" чудово та корисно проводять час на свіжому повітрі. Вони не забувають зібрати природний матеріал для занять, щоб було з чим провести вечірні години взимку.
проявляти майстерність
Ясноока тиха осінь
ходить між дубів і сосен
і малює кожен лист
бо малярський має хист...
Клен і береза в "золотих " візерунках із листочків. По осінньому гарний могутній дуб. Діти спеціальної групи "А" під час художньої продуктивної діяльності спробували проявити свою майстерність у створенні композиції з дерев за допомогою серветок, пшона, насіння. Усі старанно, самостійно виконали завдання і отримали безліч емоцій від отриманого результату.
Любить осінь дітвора
осінь зачаровує і дорослих і дітей своїми барвами і дарує радісний настрій. Такої пори прогулянки і спостереження в природі набувають особливого змісту: від краси захоплює подив і оченята аж сяють. А як весело такої погоди грати в ігри, ловити теплий вітерець на гойдалці чи спускатись із гірки! А потім вся ця краса і цей неповторний настій оживають у дитячих малюнках. Зосереджено малюють кожен листочок діти ІІ молодшої групи "Б", щоб ожила на папері золотокоса берізка та дарувала радість малюкам та батькам.
Кольорові експеременти
"Осінь на узліссі фарби розбавляла, пензликом легенько листя фарбувала"... діти групи, що потребують соціального захисту із задоволенням сьогодні (09.10) малювали осінні дерева, використовуючи техніку малювання монотопію (відбиток листям). Позитивні враження діти отримали від створення осіннього пейзажу.
здобуваємо знання...
З 7 по 11 жовтня в І молодшій групі Б тривав тематичний тиждень, впродовж якого діти збагачували свої знання про овочі. В понеділок з лялькою Катею побували на імпровізованому городі, де збирали картоплю, моркву, цибулю. Кожному вдалося потримати в рученятах, обстежити знахідку, а також спробували за допомогою вихователя дібрати слова для опису. Діти залюбки згадували, що робить з овочами мама на кухні, які смачні і корисні страви смакують члени родини. Завдяки іграшкам, які придбали батьки, малюки самі спробували себе у ролі кухарів. Так у малюків розвивається досвід про навколишній світ,виховується повага до праці дорослих.
осіння прогулянка
Осінь не завжди тішить нас сонячними днями, але сьогодні (08.10) діти середньої групи мали змогу милуватися грою промінчиків сонечка між гілками дерев, спостерігати за красою осінньої природи, збирати з різнокольорового листя букети, порівнювати його за величиною. Приємних прогулянок усім!
День здоров'я у садку
Днями (26.09) у дитячому садку були проведені заходи в рамках Дня здоров'я. Цікаві бесіди про важливість фізкультури і спорту, слухання художніх творів, розучування нових рухливих ігор, формування мовленнєвого етикету, розваги - все це стало частинками насиченого подіями дня у садку. Старші дошкільники були учасниками розваги, в ході якої виконували вправи з кольоровими стрічками, а також грали в ігри "Вовк у рові", " Ковбаса", " У річку, гоп!", " Двоє мало, третій зайвий". Під час ігор діти вчилися бути уважними, витривалими, швидкими, співпрацювати у команді, чітко дотримуватися правил гри. А ще отримали чудовий настрій,досхочу порухались...
2018-2019н.р.
НЕЛЕГКА СПРАВА
Цікаво, весело та корисно проводять діти час в старшій групі Б. На занятті вони поєднали корисне та приємне... в діях собі не відмовляли: міркували, рахували, навіть прибирали. Зарядились гарним настроєм.
Діти ІІ молодшої групи з користю проводять кожну хвилину, саме у вечірню годину познайомилися з ножицями. Адже уміння користуватися ними дається малюкам нелегко. Спробували малюки розрізати довгі і короткі смужки з паперу, при цьому ознайомилися з правилами безпечно поводитися з ножицями. Всі приклали багато зусиль і наполегливості... бо справа це нелегка.
ПІСОЧНА АНІМАЦІЯ
Кабінет психолога - це чарівна кімната, в якій безліч розвивальних цікавинок. Нещодавно їх ряди поповнив ящик з пісочною анімацією. Діти відразу звернули увагу на появу нової забави і вже через хвилину були повністю захоплені процесом: пальчики вимальовували незвичайні пейзажі, захоплюючі візерунки; ковзали по гладенькій поверхні та бігали, залишаючи за собою сліди. Долоньки самі ведуть маленького художника, який творить диво. Неможливо відірватись!
На порозі свято
Скоро свято усіх представниць прекрасної статі - 8 Березня. І жодна не повинна залишитися без подарунків. Вихованці старшої групи Б про це добре подбали. Пригадавши професії батьків перетворилися у кондитерів, навіть спробували себе у ролі пакувальників...і навіть не втомилися! Сподіваємося мами будуть задоволені...
Диво-крихітки
27.02 - середа. Сьогодні на занятті у психолога діти створювали диво-маленьких лялечок. У цьому допомогли синельні дротики, намистинки, пластилін. Не легко вдавалось досягти бажані форм, пальчики погано слухались, але ми змогли! Ось вони - наші маленькі друзі! Ми подружились з крихітками, придумали їм імена, фантазували про те, що вони люблять, які вони. Дошкільники повернулися до групи зі своїми маленькими друзями радісні і задоволені.
дидактична гра навчає...
У І молодшій групі А, діти дуже старанні та емоційні. Малюки люблять допомагати всім. Сьогодні допомагали мотрійкам ознайомитися з кольорами та фігурами. Діти навчалися і отримали задоволення від гри.
А діти І молодшої групи Б - перетворилися на маленьких помічників. Допомагали вони навести лад у груповій кімнаті. Малюкам дуже сподобалося, адже вони почувалися дорослими і самостійними. Погосподарювавши у групі, взялися допомогти ведмедику Мишкові, який всюди порозкидав своїіграшки і не зміг розставити їх на поличках правильно. Діти із задоволенням йому теж допомогли...
пСИХОЛОГ ДОПОМАГАЄ...
На занятті з дітьми спеціальної групи В (молодший вік) ми вчили емоції. Слухали історію про веселого Петрика; допомагали сумній Наталці; вчили гарно поводитися сердитого Дмитрика. Малюки навчалися показувати ці емоції за допомогою міміки. Настав час і помалювати. Вчилися ми довго , наполегливо і ось, який результат ми отримали...
Ось такий результат ми отримали. Нам сподобалося, а вам?
Праця гарна і цікава
Усі діти працьовиті. З раннього віку малюки прагнуть бути корисними і допомагати батькам по господарству, кожне завдання вони сприймають як можливість чогось навчитися. Тому виховання працелюбності і поваги до праці дорослих займає пріоритетне місце у роботі вихователів закладу. Спеціальна група А (вих. Кузьмук Н.М.), інтернатна група (вих. Лазоркіна А.Л.) презентували роботу, як зацікавлювати дітей господарсько -побутовою працею. Солодке печиво, запашний, вперше випечений свіжий хліб, пухкі млинці... Смакота... Як же не радіти працелюбності дітлахів.
Пізнаємо світ Космосу разом
Діти дошкільного закладу всіх вікових груп вже прагнуть пізнати Космос. Він манить малюків своєю загадковістю та таємничистю. Діти вирушили у музей космонавтики: розглянули ракети, супутники, космічні кораблі, ознайомилися з одягом космонавтів та незвичною для людей їжею. Після захоплювальних подорожей ліпили, викладали з паличок та геометричних фігур, бамчемсів та природного матеріалу ракети та літальні апарати.
весна вже близько
Весна вже близько. Ми це відчули, коли вийшли на прогулянку. Сонечко визирало із-за хмарин, здавалося, що воно з нами грається, кидаючи нам свої промінці... Прогулянка минула так швидко, як ніколи - час повертатися у групу. А ви встигли потішитися першом теплим сонечком?
Корисні речі, так необхідні малечі
Як цікаво і захопливо виготовляти щось власними руками. Діти отримують насолоду від поробок, які виготовляють самостійно, та обігрують їх.Так і сьогодні, 06.02 у середу, діти спеціальної групи Б під час заняття з художньої праці виготовляли цікаві вироби. Вони створювали корисні речі - підставки для олівців з картону. Вихованці вправно згортали картон у вигляді циліндра, прикрашали різноманітним матеріалом, створювали свій неповторний виріб. У кожного вийшла своя підставка, не схожа на інших.
Ліпити - це корисно.
Ми дарма часу не гаємо - рукавичку прикрашаємо. Дітлахи старшої групи А дуже люблять ліпити, адже це не тільки весело, а й корисно. Психологи та педагоги пояснюють, що ліплення - дуже хороше заняття з різних причин. Перш за все, воно стимулює розвиток дрібної моторики рук, що допомагає покращити роботу різних механизмів центральної нервової системи, допомагає загальному розвитку дітей, покращує роботу мовленнєвих центрів. Отже, будемо ліпити, розважаться, розвиватися.
сніг вкриває всі шляхи...
31.01.2019
Сніг вкриває всі шляхи,
Йому раді дітлахи,
Чується веселий сміх,
Ой, який пухнастий сніг!
Треба гору збудувати,
Покататися встигати.
Цілий день така турбота -
У малят кипить робота.
Рятівники-садівники спішать на допомогу...
Куточок природи у старшій групі Б- врятовано! Сьогодні, 28.01.2019р., у садочок завітала команда молодих та кваліфікованих рятувальників-садівників. Оглянули в куточку природи усіх "пацієнтів", надали потрібну допомогу: підживили, підчистили, напоїли тих, які потребували... Якщо ваші кімнатні рослину потребують допомоги, наші рятівники-садівники охоче завтають і до вас.
Прилітайте, друзі милі...
22.01.2019р. Які діти не люблять подорожувати? Сьогодні вихователь Чухаль С.О. та діти групи, що потребують соціального захисту, вирушили до зимового парку. Пригадали багато цікавого про зимуючих птахів і познайомилися із снігурем, який прилітає до нас із північних лісів разом з морозами і снігами. Цікаві розвивальні ігри викликають у дітей особливий інтерес до обговорювальної теми. А прогулянка, під час якої малюки постійно підгодовують крилатих сусідів, формує у діітей екологічну культуру й дбайливе ставлення до птахів.
Цікаві будні
Розвивати мовлення та комунікативні здібності малюків допомагає сюжетно-рольова гра. Малюки, групи дітей, що потребують соціального захисту, з великим задоволенням грають у гру, не тільки знайомляться з особливостями професій лікаря та медичної сестри, а й вчаться спілкуватися. Діти вчаться будувати діалог, інтонаційно виразно висловлювати свої думки, користуватися ввічливими словами. Ми, вихователі, разом граємо з дітьми, щоб не згаснув інтерес до гри.
Творити і винаходити
Діти ще ті винахідники! Нещодавно, під час самостійної художньої діяльності, вихованці спеціальної групи Б вирішили дізнатися: що вийде, коли поверх розмальовок нанести кольоровий червоний скотч? Взяли улюблених усіма ляльок лол і створили своє чудернацьке містечко з цікавими мешканцями. Під чкпвоним скотчем ляльки ніби ожили. Діти і назву придумали своїй грі - "У червоній країні Лол".
Ще в нас дуже гарно получаються півники, які створювали нетрадиційною технікою аплікація з орігамі-кружучків. Малюки вправно загортали попередньо заготовлені кружечки різної величини навпіл, виготовляли свого неповторного півника. Ми любимо фантазувати і творити.
в країні майстрів
Ми тепер вже не малята, ми вже хочем працювати. Дошкільники старшої групи А частково визначилися з вибором майбутньої професії. Хтось хоче стати перукарем, а хтось вирішив стати педагогом.
Дітям про тварин: любим, знаєм, допомагаєм
Які діти не люблять погостювати у бабусі у селі? Діти ІІ молодшої групи разом з вихователем Міндер О.В. вирушили на гостину до бабусі Одарки. Малюки розказали бабусі про її тварин за опорними схемами, відгадували загадки, шукали дитинчат та допомагали бабусі їх годувати. Діти залюбки виготовили портрети улюбленця бабусі Одарки Мурчика і залишили їх на згадку про свій визит.
Спілкуємося! Вчимося! Обмінюємося досвідом!
28 листопада з метою обміну досвідом спеціалісти нашого закладу радо приймали вчителя-логопеда Ковельського ІРЦ Оксану Мацюк. Вчитель-логопед Олена Шадура та сурдопедагог Людмила Ткачук поділилися методичними прийомами корекційної роботи з дітьми з вадами зору та слуху. Під час зустрічі також було обговорено робочі питання щодо організації і проведення комплексної оцінки розвитку дитини, ведення документації.
поради психолога
В наш час Інтернет перенасичений інформацією з питань виховання і розвитку дітей. Проте, не кожну статтю слід сприймати, як науково-обгрунтовану. Треба критично оцінювати прочитане.Тому, для Вас, батьки, організовано в кожній групі у приймальні рубрику "Поради психолога". Тут представлено інформацію про актуальні і цікаві теми. Стежте за оновленнями. Дякую за співпрацю.
Як здоровим хочеш бути.
Як здоровим хочеш буть - про зарядку не забудь? Так діти старшої групи А із задоволенням виконують гімнастику пробудження і ходять по доріжці здоров'я. Адже кожен знає, що це не тільки корисно, а й весело.
Допомагають смішарики
Ви думаєте, що заняття у логопеда це важко? Зовсім ні. Завдання стають цікавими та легкими, якщо вирішувати їх допомагають герої улюбленого мультфільму. Разом з веселими Смішариками виконуємо артикуляційну гімнастику для язичка, розвиваємо мовленнєве дихання, вчимося правильно вимовляти звуки. Робимо ми це так...
пригоди зайчика
Сьогодні до діток І молодшої групи завітав у гості зайчик. Розповів діткам про свої лісові пригоди. Малюки мали змогу побачити це на презентації і розповісти про це вихователю групи.
Осінь наша мила...
Осінь наша щедра,осінь наша мила. В котрий раз вихованці старшої групи Б у цьому переконалися. На занятті по ознайомленню з природним довкіллям було по особливому цікаво і загадково. Золота пора передала скриньку пам'яті, в якій було безліч завдань і цікавинок. Малюки із задоволенням їх виконували: пригадували цікаві події, факти, фантазували та навіть отримували подарунки..
Пригоди у лісовій школі.
У п'ятницю діти спеціальної групи Б розвивали своє мовлення, складаючи за планом вихователя розповідь про пригоди білочки Бусі. Вихованці добирали тварин, прикріплювали їх до фланелескопа. Цікаво, що малята поринули у світ розповідей із задоволенням. Тут у них був і вовчик Сиропчик, і лисичка Софійка, і ведмедик Михайлик, і їжачок Голочка...Потім з радістю підбирали багатозначні слова.
А діти старшої групи А, щоб час дарма не втрачати вирішили - краще будемо писати. Малята старанно готуються до школи. Акуратно виводять кожну паличку.
Добрий лікар Айболить
Дуже корисне дозвілля для малюків - це захоплюючі сюжетно-рольові ігри, які допомагають дітям отримати новий досвід, вчать їх правил взаємодії між собою.Найулюбленішими іграми дітей ІІ молодшої групи є "Лікарня", "У перукарні." Малюки з величезним задоволенням пробують себе у ролях "доброго лікаря", "турботливої медсестри", "стиліста-перукаря". Такі ігри-заняття допомагають виховувати почуття відповідальності, дружелюбності, поваги до людей різних професій.
З ведмежатком Тедді
Час організованої діяльності з мовленнєвого розвитку пройшов швидко для дітей старшої групи Б.Залишились цікаві знання, нові емоції, веселі посмішки. візит Ведмежати Тедді змотивував вихованців бути уважними на занятті, працювати в групах... Діти самостійно виявили бажання намалювати велетня на папері на згадку.
А ми вчимо емоції...
Цього тижні разом з психологом діти трьох років вивчали емоції.Здається, такі крихітки, що вони можуть зрозуміти? Діти з допитливістю та інтересом знайомилися з емоціями "радість","сум","страх","злість", навчились їх розрізняти, висловлювати за допомогою мімікі; вправлялись у малюванні щасливих колобочків; розмірковували над тим, чому люди сумують, хто такий страх, звідки береться радість. Особливо мені сподобалося, як діти грали гру, у якій потрібно було вибрати собі подружку на малюнку і пояснити свій вибір.
- Чому ти вибрала сумну дівчинку? - я запитала.
- Я хочу зробити її веселою!
ВІдповідь достойна дорослого. Дякую батькам, які виховують таких чуйних дітей!
Веселі в нас долоньки
Кожна дитина знає, що тварин треба охороняти і допомагати їм. На заняттях малюки отримують знання про тварин, спосіб їх життя. Вихованці ІІ молодшої групи вміють швидко вивчити вірш "Де ти , білочко, живеш?" за допомогою мнемотаблиці та вміють допомагати. Під час творчої діяльності допомогли їжачку одягнути незвичайні "голки", які виготовленні з власних долоньок дітей.
Ми - чергуємо.
Маленька праця краще за велике безділля. Ось такого принципу дотримуються діти старшої групи А і з великим задоволенням чергують по їдальні, адже це не тільки виховує в них повагу та любов до праці, а й приносить масу позитивних емоцій.
Вихованці старшої групи Б також черпають нові та нові знання про працю і теж не вміють лінуватися. Чергування вони практикують щодня. Ось так вони виконують свої обов'язки.
Який одяг важливіший?
Кожному хочеться одягатися гарно. Про те, який одяг важливіший, сперечалися діти спеціальної групи Б під час організованої діяльності з мовленнєвого розвитку. Всі прийшли до висновку, що кожна річ важлива і необхідна для людини. За допомогою кругів Ейлера класифікувли одяг для хлопчиків і дівчаток, одягали Іванка і Маринку на прогулянку. Під час корекції зору групами прикрашали сукні гудзиками та створювали орнамент, з'єднуючи крапочки.
Чи готові до зими?
Гарно і весело подорожувати - ось що подобається малюкам спеціальної групи Г. Сьогодні вони завітали до лісових звірят, щоб перевірити чи потрібна допомога у підготовці до зими. Разом малюки рахували запаси Білочки, облаштували барліг Ведмедику, добирали зручні доріжки до житла для Ведмедика та Зайчика. А в грі "День і ніч" допомогли розібратися з частинами доби. А старші дошкільники з групи передали у лісову школу намальовані портрети: ой і гарні та хитрющі вийшли лисички. Тож малята заспокоїлись: звірі до зими підготувалися.
Ми малятка -дошкільнятка
Свої перші самостійні кроки в дошкіллі роблять хлопчики і дівчатка І молодшої групи Б. Але вже вони навчилися мити руки з милом, щоб були чистенькі та ще й водичку не розхлюпувати... А який смачний сніданок у садку! Сидіти рівненько за столиком, тримати правильно ложку, істи охайно - всього вчимося разом!
"Посадили" своє дерево.
Як чудово теплого осінньо дня пройтися парком і відчути шурхіт опалого листя під ногами, а ще краще підкинути його вгору, щоб постояти під "листяним дощем". 05.11, понеділок, діти групи соціального захисту перенесли частинку парку на папір. маленькі рученята вправно вирізали і клеїли різнокольорові крани, стрункі стовбури. І кожна дитина "посадила" своє дерево. Можливо, це береза, можливо - клен - здогадайтесь самі...
Листо...листо...листопад
Сьогодні до малюків І мол.групи А завітала Осінь, яка подарувала яскраві, кольорові литочки. За допомогою сили видиху повітря різнокольорове листя кружляло, танцювало і падало на килимок. Діти вправно позбирали опале листя та поскладали його на тарілочки, сортуючи за кольорами. Ось такі ми вправні. Малюки отримали чимало задоволення.
Вправні пальчики
Діти з особливи потребами - порушення зору. Для таких діток дотик і тактильна чутливість рук є основним способом сприймання навколишнього світу. Одним з видів роботи з малюками є робота у сухому басейні для рук. Пальчики працюють вправно, малювати будуть гарно. Дошкільнята вміло шукають тваринок і розповідають про них розповіді.
Руками творяться дива...
Залишити на спомин про золоті деньочки згадку.. Яку? Так діти старшої групи Б (вих. Фалюш О.Р.) на художній праці виготовили осінні дерева. Вихованці старанно оперували ножицями, вирізаючи різнобарвне осіннє листя, приклеювали його на виготовленні дерева. Діти захопливо працювали, з радістю демонстрували свої вироби один одному. Отже, можна готувати виставу... Осіннї дерева для декорацій готові!
сонце запрошує на прогулянку
Фізична активність дітей на прогулянці допомагає розвинути емоційнно-піднесену активність, грайливість, підтримати гарний настрій Тут діти дружно граються, весело розважаються. Так діти спеціальної групи Б грають у рухливі ігри "Дід Панас" та "З купинки на купинку", качаються на гойдалках.
А дошкільнята саршої групи А перетворилися на справжніх художників - прості палички у їхніх руках стали пензлями , які малювали справжні шедеври просто на піску.
Золота осінь
В старшій групі на образотворчій діяльності проведено підсумкове заняття "Золота осінь ходить по землі". Через прийом "входження в картину" Гиричук Н.П. спонукала дітей глибоко відчути мистецький твір І.Левітана, ясніше мислити, передаючи свої почуття, емоції. Під час художньої діяльності дошкільнята створили дивовижні картини, використовуючи попередньо набуті знання про осінь, користуючись різними техніками малювання. Діти отримали насолоду від процесу творення.
Праця годує, а лінь марнує
Такий девіз сьогодні вибрали для себе вихованці спеціальної групи "А". 29 жовтня, в сонячну погожу днину, з вихователем Колядюк І.С. із захопленням спостерігали за працею двірника. Діти визначили, яка корисна, важка і необхідна ця праця, тому частина дітей виявили бажання допомогти йому прибирати опале листя. Двірник продемонстрував трудові навички, допоміг їх освоїти малюкам. Не забули і про техніку безпеки при користуванні інвентарем під час виконання роботи.
Яблучка для їжачка
У наймолодших дітей сьогодні гостина. До малюків І молодшої групи «Б» на заняття з аплікації завітав їжачок. Він просив у них допомоги, адже не міг знайти собі яблучок. Діти хоч і маленькі, але з радістю відгукнулися на прохання. На силуетах дерев діти розміщували яблучка червоного кольору, чим розвивали дрібну моторику та вправлялися у називанні кольорів. В кінці заняття вдячний їжачок пригостив дітей смачними яблуками.
продовжуємо подорожі
Які діти не люблять подорожувати? Сьогодні діти групи соціального захисту, разом з вихователем Лазоркіною А.Л. здійснили подорож до тваринницької ферми. Через відеопрезентацію вони ознайомилися з процесом вигодовування і доїння корів, а також поповнили свої знання про користь молочних продуктів. Особливо сподобалось дітям готувати йогурт з молока. Вони залюбки експерементували, додаючи в молочний йогурт різні смаколики: полуницю, малину, чорниці, банани. Кожна дитина праготувала свій напій з улюбленими смаками.
Організовуємо вільний час цікаво.
Під час самостійної художньої діяльності діти спеціальної групи Б втілюють у життя свої мрії і творчі задуми. Ігрова діяльність дітей після денного сну спонукає творити власноруч щось нове, приємне, кольорове, те що милує око . Діти створюють образи , візерунки з бамчемса, об'ємної мозаїки, розмальовують, складають пазли, грають у сюжетні ігри.
У садочку граємось і оздоровлюємось
Сьогодні, 25 жовтня, у дітей спеціальної групи В наповнений цікавими подіями і заняттями. Щоб бути здоровим та бадьорим під час заняття з фізичного розвитку не лише виконували загальнорозвиваючі вправи та основні рухи, а й ходили по "доріжці здоров'я", робили дихальну гімнастику. А кімнаті аромотерапії - дихали маслом лимона, щоб зміцнити імінітет. Про психологічний комфорт дбав практичний психолог Козачук О.Р. Не забули малюки і відвідати кабінет тифлопедагога Борецької Т.М. Тут всі разом працювали над розвитком сприйняття кольору, розвивали дрібну моторику пальців рук. Отже, у садочку ми не тільки граємось, але й оздоровлюємось.
Поїдемо до .....
На занятті з мовленнєвого розвитку (вих Мазеїн А І.) діти перетворились на справжніх журналістів, які складали описові розповіді про свійських тварин за опорними схемами на бабусиному подвір'ї. А на прогулянці долучилися до колективного прибирання опалого осіннього листя, що викликало у них неабияке захоплення.
Під час логіко-математичного розвитку у середній групі разом з вихователем Колодюк А.В. здійснили уявну подорож до казкового математичного містечка. Під час подорожі побували у гостях у геометричних фігур, знайомилися з незнайомим, порівнювали, лічили, знаходили предмети, в яких фігури заховалися.
Осіння мандрівка
Що може бути цікавіше та більш захопливо, ніж походити по опалому листю, доторкнутись до гладенького каштанчика чи колючої ялинкової шишки, вдихнути терпкий аромат осені? Малюки спеціальної групи Г не лише отримують при цьому знання, а й вчаться милуватися красою осінньої природи. Ігри в довкіллі додають фізичних сил, створюють піднесений настрій, відчуття психологічного комфорту. Адже, осінь, це чарівна пора для отримання нових вражень та відчуттів.
Знайомство з світом птахів
У ІІ молодшій групі (вихователі Міндер О.В., Козбур І.М.) в рамках тижня "Світ птахів" провели роботу по ознайомленню малюків з птахами. Під час організованої діяльності з логіко-математичного розвитку до дітей завітав казковий птах, який покликав своїх друзів. Діти впізнавали та називали птахів по співу, лічили, уявляли себе птахами і звуконаслідували їх. По закінченню заняття діти залюбки погодували їх та пограли з казковим птахом , закріплюючи поняття "вгорі-внизу", " попереду-позаду".
Під час заняття з мовленнєвого розвитку малюки навчались переказувати казку І.Франка "Лисичка і Журавель" . Попереднє аудізнайомством з казкою дуже сподобалось дітям. Тому на закріплення змісту казки малюки спробували себе у ролях героїв казки.
Займаємось з тифлопедагогом
Проведення спеціальних занять із розвитку зору і зорового сприймання із включенням дитини в активну та цікаву для неї діяльність, забезпечують формування практичних навичок і вміння користуватися неповноцінним зором, потребу і здатність до творчої діяльності. Ігрові завдання на розвиток сенсорно-перцептивної сфери захоплюють малят, сприяють розвитку сенсорних здібностей, аналітичного сприймання (орієнтування на площині, виділення окремих величин, складання цілого з частин). Сьогодні діти спеціальної групи Б під керівництвом тифлопедагога Троцюк Г.І. вправно викладали візерунки з геометричної мозаїки, розвиваючи фіксацію погляду, сенсорні функції, дрібну моторику, творчу уяву, виготовляли різнокольорове намисто, вправлялись у чистій вимові звуків.
День народження у Білочки
17.10, середа. Сьогодні діти групи, що потребують соціального захисту, під час організованої діяльності з логіко-математичного розвтку побували на іменинах у Білочки. Але Білочка була незвичайна, перш її потрібно було скласти з геометричних фігур. Іменинниця пригощала тортом, на якому були свічки. Діти змогли закріпити колір, висоту, товщину, рахунок. Малюки принесли у подарунок шишки та жолуді, розкладали іх на смужках і закріплювали лічбу. Допомогли Білочці знайти , які геометричні фігури заховалися у овочах, і відсвяткували уродини веселим танком "Ми маленькі зірочки."
ПРАВИЛА ДОРОЖНІ ВИВЧАЄМО.
Як навчити дитину безпечно поводитися на дорозі? Вихователь спеціальної групи "А" Кузьмук Н.М., як досвідчений педагог знає, що починати роботи потрібно з молодшого віку. Так з малюками було проведено заняття "Дорожні пригоди Незнайка", на якому вчили правила дорожнього руху, знайомилися з сигналами світлофора. Під час гри "Світлофор" заохочувала дітей контролювати правила, не порушувати їх.
Коментарi