/Files/images/Рисунок1.jpg КОЗБУР ІРИНА МИХАЙЛІВНА
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії

Психолог не лікує, він допомагає слабкому стати сильним, невпевненому – впевненим, вчить розуміти себе і навколишній світ, цінувати його і дивитись з оптимізмом в майбутнє.

В наш час психологи не дивина. Ми часто бачимо в різних установах кабінет з табличкою «Практичний психолог». І, не розуміючи, які його обов’язки та методи роботи, багато хто просто проходить повз з багажем невирішених проблем. А все тому, що існує упередження, наче психолог працює з психічно хворими людьми. От і не звертаються за допомогою. Це, звичайно ж, не так: психолог працює виключно зі здоровими людьми.

Які ж причини звернення до психолога?

Ваша дитина не уважна, надмірно соромязлива, гіперактивна, вередлива? Виникає тривога за свого малюка? Маєте особисті проблеми, з якими власноруч важко впоратись? Ви можете звернутись до психолога закладу. Разом ми зможемо розібратися з ситуацією, емоційним станом дитини, виявити причини труднощів та можливі шляхи їх вирішення.

Які функції та напрямки роботи практичного психолога дошкільного навчального закладу?

Основною метою діяльності психологічної служби є забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників: вихованців, педагогічних працівників, персонал закладу, батьків.

Напрямки роботи практичного психолога дошкільного закладу:

Робота з педколективом:
- тренінги;
- семінари;
- консультації;
- анкетування, тестування;
- просвітництво та ін.

Робота з батьками:
- консультації;
- бесіди;
- анкетування;
- інформаційні стенди та ін;

У роботі з батьками, визначальним є завдання допомогти батькам краще впізнавати свою дитину, її здібності та потреби. Для цього у нашому садочку, в кожній групі, є «Куточоки психолога», де розміщена цікава інформація для батьків.

Робота з дітьми:
1. Діагностична робота:
- визначення рівня адаптації до ДНЗ;
- діагностика обдарованості;
- комплексна діагностика готовності до школи;
- моніторинг психічних процесів та ін.

2. Корекційно – розвивальна та корекційно – відновлювальна робота направлена на розвиток:
- розвиток пізнавальної, емоційно – вольової, комунікативної сфери;
- адаптацію малюків;
- підготовку до школи;
- виховання позитивних рис характеру;
- корекцію негативних поведінкових проявів таких як: агресивність, тривожність, гіперактивність, надмірна сором'язливість та ін.

/Files/images/Презентация Microsoft PowerPoint.jpg

Психологічний аспект адаптаційного періоду
Дитячий "шантаж" - що це?
Вплив телебачення на психологічне здоров'я дитини
Готуйте дитину до школи вже зараз
Дитячі страхи та їх профілактика
Діагностика готовності дітей до школи
Мультики і наші діти
Цікавинка - новинка
Чарівний вплив казки
Як допомогти дитині подолати страх перед публікою
У що татові пограти з дитиною

Кiлькiсть переглядiв: 834

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.