/Files/images/pbyxer 091.jpg
ШАДУРА ОЛЕНА ПЕТРІВНА - вчитель-логопед, "cпеціаліст вищої кваліфікаційної категорії"

/Files/images/shadura/Титулки.jpg

При слові "ЛОГОПЕД" багато хто з Вас згадує комічні сцени з кінофільму «За сімейними обставинами». У Ролана Бикова образ дивакуватого логопеда з «фифектами фікції» вийшов настільки яскравим, що став своєрідною візитівкою логопедів. Все це смішно, доки проблема порушень мовлення не торкнулася Вас і Вашої дитини.

ХТО Ж ТАКІ ВЧИТЕЛІ-ЛОГОПЕДИ І ЧИМ ВОНИ ЗАЙМАЮТЬСЯ?

Дуже багато хто вважає, що логопеди - це ті, хто «вчить правильно говорити букву Р». Звичайно, частково ці люди мають рацію, але це далеко не все, чим займається вчитель-логопед. Так, ми вчимо правильно промовляти звуки (і не лише [Р]), але разом з цим ми розвиваємо зв'язне мовлення, дрібну моторику пальців рук, вчимо правильно узагальнювати предмети, розрізняти на слух різні звуки...

Можливо, ви запитаєте: а навіщо це треба? Але ж кожна мама і кожен тато хоче, щоб їх дитина була найкращою і, звичайно ж, добре навчалася в школі. І якщо вчитель-логопед вчасно не подолає всі труднощі, що виникли в дошкільному віці, ці труднощі будуть переслідувати дитину і в школі. Не вміє гарно і правильно розповідати - важко буде вчити історію, географію, словом всі ті науки, які вимагають переказу. Не вміє розрізняти на слух звуки - виникнуть труднощі з українською мовою, буде плутати букви на письмі, складно буде навчитися читати. Не розвинені пальчики - важко буде взагалі навчитися писати. Не вміє узагальнювати - виникнуть проблеми з мисленням, а отже і з математикою. І, звичайно, якщо дитина не буде вимовляти всі звуки рідної мови, у неї неминуче виникнуть проблеми у спілкуванні, виникнуть комплекси, які перешкодять їй повною мірою розкрити свої природні здібності та інтелектуальні можливості. Таким чином, завдання вчителя-логопеда - допомогти дитині вчасно подолати виникаючі труднощі.

/Files/images/Модель корекційної роботи.JPG

Якщо ваш малюк відвідує логопедичні заняття, знайте, що порушення мовлення не можна виправити за одне і, навіть, п'ять занять. Для цього потрібен час і спільні зусиллля педагога, дитини і її батьків. Саме тісна співпраця та взаємодія визначають загальний успіх корекціної роботи.

/Files/images/Тривалість логопедичної роботи з дитиною.jpg

Шановні батьки!

Професійні поради, корисні посилання, цікаві ігри та завдання ви зможете знайти на сторінках авторського блогу "Логокрай"

/Files/images/shadura/logo kray.jpg (для переходу клікніть на картинку)

/Files/images/Презентация Microsoft PowerPoint.jpg

Артикуляційна гімнастика
Логопедичні "шифровки"
Дислалія
Фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення
Загальний недорозвиток мовлення
Дизартрія
Мовлення дорослих - взірець для наслідування
Як швидко та цікаво вивчити з дитиною вірш
Мовленнєвий розвиток нормотипових дітей
Спілкування з дітьми
Як пов'язані недоліки мовлення з успішністю молодших школярів

Кiлькiсть переглядiв: 2039

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.